Otsikko
Mistä löydän video haastatteluita missä kotimaiset mallit kertovat työstän olen yritänyt etsiä mutt en ole löytänyt

Kysytty

Mistä löydän video haastatteluita missä kotimaiset mallit kertovat työstän olen yritänyt etsiä mutt en ole löytänyt

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hei,

ainakin Youtubesta löytyy jonkin verran suomalaismallien videohaastatteluja hakusanalla "huippumalli".