Otsikko
Mistä kirjoista saan tietoa,kuinka maahanmuuttaja saadaan sopeutumaan uuteen kulttuuriin ja oppimaan tarvittavat taidot selviytyäkseen?

Kysytty

Mistä kirjoista saan tietoa,kuinka maahanmuuttaja saadaan sopeutumaan uuteen kulttuuriin ja oppimaan tarvittavat taidot selviytyäkseen?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kysymyksestäsi ei käynyt ilmi maahanmuuttajan etninen tausta eikä ikä.
Aiheeseen liittyvää kirjallisuutta löytyy runsaasti pääkaupunkiseudun aineistotietokannasta http://www.helmet.fi. Kirjoita aiheeksi maahanmuuttajat tai kotouttaminen.
Maahanmuuttajatyön käsikirja. Helsingin kaupunki. 2002
Suomeen muuttajan opas. Työministeriö. 2001