Mistä kirjastosta minun kannattaisi hakea uusi kortti, minne pitäisi tehdä katoamisilmoitus? Lompakkoni varastettiin ja samalla meni myös kirjastokortti. Olen…

Kysytty

Mistä kirjastosta minun kannattaisi hakea uusi kortti, minne pitäisi tehdä katoamisilmoitus? Lompakkoni varastettiin ja samalla meni myös kirjastokortti. Olen juuri 31.7. muuttanut pois Kalliosta ja nyt minulla ei 1-2 vuoteen ole asuntoa Suomessa.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Sinun kannattaa ensi tilassa ottaa yhteyttä kirjastoon, esim. Kallioon, jolloin korttisi "mitätöidään"; näin estetään kortin väärinkäyttö. Kallion kirjaston puhelinnumero on 09-31085953 (lainaus).