Mistä kirjastolta löytyy venäjänkielinen alkeispianonsoitto opetuskirja?

Kysytty

Mistä kirjastolta löytyy venäjänkielinen alkeispianonsoitto opetuskirja?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tässä on luettelo pääkaupunkiseudun kirjastoista löytyvistä pianonsoitonoppaista venäjäksi. Kun klikkaa teosta, löytyy tarkemmat tiedot sekä kirjasto, mistä teoksen saan. Soitonoppaan voi myös varata omaan lähikirjastoon. Varauksen voi tehdä itse tai sitten voi pyytää kirjaston henkilökuntaa tekemään varauksen.

Klikkaa tätä niin löydät luettelon pianonsoitonoppaista venäjäksi:
http://luettelo.helmet.fi/search*fin/X?SEARCH=soitonoppaat+and+piano&se…