Otsikko
Mistä Helsingin kaupungin kirjastoista löytyy kattavin valikoima ruotinkielisiä lastenkirjoja?

Kysytty

Mistä Helsingin kaupungin kirjastoista löytyy kattavin valikoima ruotinkielisiä lastenkirjoja?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Helsingin kaupunginkirjaston suurin ruotsinkielisten lastenkirjojen kokoelma on Rikhardinkadun kirjastossa. Suuret kokoelmat on myös Itäkeskuksen ja Töölön kirjastoissa. Kaikista Helmet-kirjastoista eniten ruotsinkielisiä lastenkirjoja on Kauniaisten kirjastossa, Espoon Sellon ja Ison omenan kirjastoissa.