Mistä Eeva-Liisa Mannerin runosta/kokoelmasta on näin alkava runo Ylösnoussutta Kristusta luulivat naiset puutarhuriksi.

Kysytty

Mistä Eeva-Liisa Mannerin runosta/kokoelmasta on näin alkava runo
Ylösnoussutta Kristusta luulivat naiset puutarhuriksi.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Etsimäsi Eeva-Liisa Mannerin runo on nimeltään Puutarhuri palasi puutarhaan ja se sisältyy kokoelmaan Jos suru savuaisi (1968). Runo on luettavissa myös Mannerin koottujen runojen kokoelmasta Kirkas, hämärä, kirkas (toim.Tuula Hökkä, 1999).

Alla olevasta linkistä voit tarkistaa teosten saatavuuden Lastu-kirjastoissa.

http://lastukirjastot.fi/search?query=jos+suru+savuaisi&searchtype=Biblioteket&sort=Relevance