Missään kirjastossa ei taida löytyä lainattavaksi suomalainen elokuva "Kuutamosonaatti"? (1988)

Kysytty

Missään kirjastossa ei taida löytyä lainattavaksi suomalainen elokuva "Kuutamosonaatti"? (1988)

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Näyttää valitettavasti siltä, ettei tätä Olli Soinion elokuvaa ole koskaan DVD:llä julkaistukaan Filminorin konkurssista seuranneiden epäselvyyksien takia. Kirjastotkin ovat kokonaan kaupallisten levittäjien varassa, joten jollei elokuvalle löydy jossain vaiheessa jakelijaa, kirjastotkin joutuvat tarjoamaan eioota.

Heikki Poroila
Tikkurilan kirjasto