Otsikko
Missä voin lukea Mary Wanless mielekästä ratsastusta kirjan?

Kysytty

Hei, missä voin lukea Mary Wanless mielekästä ratsastusta kirjan?

Vastaus

Vastattu

Hei!

Mary Wanlessin teosta Mielekästä ratsastusta voi käydä lukemassa Kansalliskirjaston Erikoislukusalissa. Tarvitset aineiston lukemiseen Kansalliskirjaston kirjastokortin. Aineisto on tilattava lukusaliin etukäteen.

Linkki Kansalliskirjaston hakutulokseen.

Kuinka voi saada Kansalliskirjaston kirjastokortin.

Ohjeet Kansalliskirjaston Erikoislukusalin käyttämiseen.

Kansalliskirjaston yhteystiedot.