Missä tietokonealan aikakauslehdissä tai muissa lehdissä on ollut artikkeleita aiheesta "tiedonhaku internetistä" viimeisen kolmen vuoden aikana? Onko näitä…

Kysytty

Missä tietokonealan aikakauslehdissä tai muissa lehdissä on ollut artikkeleita aiheesta "tiedonhaku internetistä" viimeisen kolmen vuoden aikana? Onko näitä lehtiä saatavissa Helsingin kirjastoissa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Aleksi ja Arto artikkeliviitetietokannoista löytyy runsaasti tiedonhakua ja internettiä käsitteleviä artikkeleita. Voit itse tulla esim. Pasilan kirjastoon selaamaan näitä tietokantoja ja voit samalla tarkistaa HelMet-tietokannasta löytyvätkö julkaisut Pasilasta, jossa on runsain aikakauslehtivalikoima.