Otsikko
Missä Smurffien jaksossa oli musiikkia rakastava olento, joka ainakin oli tekstityksessä suomennettu Hirmuksi? Haluaisin päästä näkemään erityisesti tämän…

Kysytty

Missä Smurffien jaksossa oli musiikkia rakastava olento, joka ainakin oli tekstityksessä suomennettu Hirmuksi? Haluaisin päästä näkemään erityisesti tämän jakson.

Vastaus

Vastattu

Kyseessä saattaisi olla seitsemännen tuotantokauden jakso "Sing a Song of Smurflings". Jakso on tällä hetkellä nähtävissä YouTubessa.