Missä runossa, ajatelmassa tai teoksessa sanotaan jotenkin näin: "Kärpäsen siivet revittiin, koska eivät olleet perhosen, perhosen siivet, koska eivät olleet…

Kysytty

Missä runossa, ajatelmassa tai teoksessa sanotaan jotenkin näin: "Kärpäsen siivet revittiin, koska eivät olleet perhosen, perhosen siivet, koska eivät olleet enkelin"? Kuka kirjailija tai runoilija?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kärpäsen, perhosen ja enkelin siivistä sekä niiden nyppimisestä on runoillut ainakin Krista Vuorela. Kärpäsen siivet -runo sisältyy Vuorelan ja kolmen muun runoilijan vuonna 2009 julkaistuun yhteisantologiaan Liekkisiskot.