Missä romaanissa kerrottiin jalkapallojoukkueen vahvistuksesta joka teki selväksi ,että jos häneen koskettaisiin ,apu joukkueelle jäisi siihen.Ei sulattanut…

Kysytty

Missä romaanissa kerrottiin jalkapallojoukkueen vahvistuksesta joka teki selväksi ,että jos häneen koskettaisiin ,apu joukkueelle jäisi siihen.Ei sulattanut maalien jälkeisiä "läjähaleja"

Vastaus

Vastattu

Veikko Huovisen novellikokoelmista Bakulainen pahvala (toinen osa) ja Matikanopettaja löytyy novelli nimeltä Yrmeä futismies. Jalkapalloilija Östen "Öykky" Drufva ei sulata tunteenpurkauksia maalinteon jälkeen.