Otsikko
Missä Veikko Huovisen teoksessa on novelli nimeltä Konditionaalikonferenssi?

Kysytty

Hei!

Missä Veikko Huovisen teoksessa on novelli nimeltä Konditionaalikonferenssi?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Esititpä kinkkisen kysymyksen! Käytettävissämme olevista lähteistä emme onnistuneet löytämään tietoa. Novellioppaassa (jossa on listattu kotimaisten kirjailijoiden novellit) ei Veikko Huovisen kohdalla ollut mainintaa "Konditionaalikonferenssi" -nimisestä novellista. Voisiko novelli kulkea jollakin toisella nimellä? Vai voisiko novelli olla jonkun toisen kirjailijan kirjoittama? Vai olisiko kyseessä novelli, joka on julkaistu pelkästään jossakin lehdessä?

Tietäisikö kukaan lukijoistamme?