Missä on lähin kirjasto, josta saisin tilattua tänne Espoon Ison Omenan kirjastoon Alexander Dumas' n " Rautanaamio"- kirjan? Haulla en onnistunut, minulle…

Kysytty

Missä on lähin kirjasto, josta saisin tilattua tänne Espoon Ison Omenan kirjastoon Alexander Dumas' n " Rautanaamio"- kirjan? Haulla en onnistunut, minulle tarjottiin vain Monte Criston Kreiviä....

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Rautanaamion pitäisi sisältyä 1990-luvulla julkaistuun kaksiosaiseen Muskettisoturien viimeiset urotyöt : Bragelonnen varakreivi -teokseen, julkaisutiedot Dumas, Alexandre, Muskettisoturien viimeiset urotyöt. 1-2 : Bragelonnen varakreivi / Alexandre Dumas ; suomentanut V. Hämeen-Anttila ; kuvitus: J. Desandre & A. de Neuville, Hämeenlinna : Karisto, 1992-1993. 3. painos.
Teos kuuluu Espoon Kirjasto Omenan kokoelmiin ja on Helmet-aineistotietokannan (http://www.helmet.fi ) mukaan nyt hyllyssä.