Missä Nummelan ponitalli kirjoissa Kikka ja Kristian seurustelevat?

Kysytty

Missä Nummelan ponitalli kirjoissa Kikka ja Kristian seurustelevat?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tätä asiaa on kysytty meiltä ennenkin. Liitän tähän aiemman vastauksen:

"Merja Jalon Nummelan Ponitalli-sarja on niin laaja (sarjassa on ilmestynyt yli 60 kirjaa), etteme valitettavasti pystyneet selvittämään kaikkia sarjan osia joissa Kristian Starck esiintyy.
Kävimme läpi joukon sarjan kirjoja ja pikaisesti selaamalla vaikuttaa siltä että seuraavissa osissa EI esiinny Kristiania:
Yllätysori (1977)
Vaarallinen ratsastus (1977)
Punainen hevosenkenkä (1979)
Seikkailu ponisaarella (1983)
Naamiaisratsastus (1988)
Ratsutilan kasvatti (1997)
Myrsky (1999)
Paluu ponisaarelle (2000)
Ratsastaja pimeässä (2001)
Voittolaukka (2001)
Miljoonaratsu (2003)
Keskiyön kummitus (2003)
Tsaarin satula (2006)
Finnholmin kirous (2006)
Haamujen talo (2007)
Tornikallion vangit (2007)

Seuraavissa selaamissamme kirjoissa Kristian esiintyy:
Vaara raudikkotiellä (1988)
Taistelu ratsutilasta (1989)
Ponitalli ja varjojen linna (1995)

Yleisesittelyn Nummelan ponitalli-sarjasta ja sen henkilöistä löydät esimerkiksi wikipediasta, http://fi.wikipedia.org/wiki/...onitalli

Juoniselostukset useista sarjan kirjoista löydät Sanojen aika- tietokannasta,
http://kirjailijat.kirjastot....ntent=-2 "