Otsikko
Missä kirjassa kikka ja repe alkavat seurustella (nummelan ponitalli sarja)?

Kysytty

missä kirjassa kikka ja repe alkavat seurustella (nummelan ponitalli sarja)?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Samasta asiasta on meiltä kysytty aikaisemminkin. Aiemman vastauksen mukaan "vuonna 2002 ilmestyneestä Epäonnen leiri -kirjassa (2002), joka on sarjan 45. osa, Kikan ja Repen orastanut ihastus on kehittymässä ihan oikeaksi suhteeksi, ja Kikka huomaa kiintyneensä varsin voimakkaasti mustahiuksiseen Repaan."

Muut Kikkaa ja Repeä koskevat kysymykset ja vastaukset löydät Kysy kirjastonhoitajalta -arkistosta kirjoittamalla haku-ruutuun Kikka Repe tai selaamalla Nummelan ponitalli -kohdasta löytyviä vastauksia:

https://www.kirjastot.fi/kysy/asiasanat
https://www.kirjastot.fi/kysy/asiasanat/n/nummelan-ponitalli

44 ääntä

Kommentit

Onko arvoitusten jäljillä kirjassa (Merja jalon kirja) virhe, koska siinä sanotaan, että ratsukallion uhka ilmestyy heinäkuussa 2017? Eikö sen pitäisi olla 2018?