Haluaisin tietää Nummelan ponitalli -kirjasta nimeltä Hopearannan aarre: esiintyykö Kristian kirjassa, seurustelevatko Kikka ja Repe ym.

Kysytty

Haluaisin tietää Nummelan ponitalli -kirjasta nimeltä Hopearannan aarre: esiintyykö Kristian kirjassa, seurustelevatko Kikka ja Repe ym.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hopearannan aarre -kirjassa Kristiania ei tavata. Sen sijaan ponitallilaiset tapaavat kuuluisan esteratsastajan, Timo Södermanin, joka tarjoutuu pitämään heille ratsastusleiriä Päivi Kiisken sedän entisessä kartanossa Hopearannassa. Leiri muuttuu aarrejahdiksi. Kikka ja Repe eivät seurustele, vaikkakin loppupuolella kirjaa vaihtavat lämpimän kädenpuristuksen.