Otsikko
Missä myydään 6.11 2020 ilmestyvä Waltteri Torikan levy ja lehti nimeltä Toivo?

Kysytty

Missä myydään 6.11 2020 ilmestyvä Waltteri Torikan levy ja lehti nimeltä Toivo?

Vastaus

Vastattu

Musiikkiyhtiö Warner Musicin sivuilla kerrotaan, että Toivo-abumi tulee myyntiin fyysisenä äänitteenä Lehtipisteen myyntipisteisiin 6.11. Levyn lisäksi paketissa on mukana albumia taustoittava lehti. Digitaalisena levy ilmestyy 27.11.

https://warnermusic.fi/2020/10/20/waltteri-torikan-uusi-albumi-syntyi-l…