Missä Marilyn Monroen elokuvassa on kohtaus, jossa Marilynin valkoinen hame nousee ylös, kun metrotunnelin ritilästä puhaltaa ilmaa. Kaikki tietävät kohtauksen…

Kysytty

Missä Marilyn Monroen elokuvassa on kohtaus, jossa Marilynin valkoinen hame nousee ylös, kun metrotunnelin ritilästä puhaltaa ilmaa. Kaikki tietävät kohtauksen, mutta en ole saanut varmaa vastausta itse elokuvasta. Kiitos !

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kohtaus on elokuvasta "Kesäleski" ("The Seven Year Itch")