Etsin kirjoja jotka kertovat 1950 luvusta, lähinnä Amerikasta. Koulun vanheimpainhdistys järjestää teemajuhlat, tarvitsisimme inspiraatiota siihen. Kirjat…

Kysytty

Etsin kirjoja jotka kertovat 1950 luvusta, lähinnä Amerikasta. Koulun vanheimpainhdistys järjestää teemajuhlat, tarvitsisimme inspiraatiota siihen. Kirjat jossa paljon kuvitusta olisivat parhaita. Lähinnä tanssi, muoti, ruoka ja autot kiinnostavat.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirjoja löytyy melkoisesti Helmet sanahaulla: yhdysvallat 1950-luku ja pudotusvalkikosta aineistorajaus kirjat http://www.helmet.fi/search*fin/X

Tässä poimittuna muutamia kirjoja rajattuna vielä tarkemmin:

yhdysvallat 1950-luku muoti
Fashionable clothing from the Sears catalogs : mid 1950s / Tina Skinner

yhdysvallat 1950-luku autot
Standard guide to American muscle cars / John Gunnell
American beauties : famous cars in sound and vision, Kuvateos amerikkalaisista 50- ja 60-lukujen autoista, 1 kirja (104 s.), 4 CD-äänilevyä
Crome : glamour cars of the fifties / Brian Laban
Great American automobiles of the 50s / Richard M. Langworth

yhdysvallat ruoka**
American heritage cookbook : classic regional dishes in 200 step by step recipes
I love Elvis -keittokirja : yli 50 hittireseptiä / Wolf-Cohen, Elizabeth
Amerikkalainen keittokirja = The American cookbook / Jill Parker

yhdysvallat tanssi (kannattaa ottaa aineistorajukseksi kirjat)
Jazz dance : the story of American vernacular dance / Marshall and Jean Stearns
American dance