Missä kirjastoissa Espoossa on piano? Sellainen jonka voisi varata esim. tunniksi yleisön viihdyttämiseen.

Kysytty

Missä kirjastoissa Espoossa on piano? Sellainen jonka voisi varata esim. tunniksi yleisön viihdyttämiseen. (Kyseessä on 16 vuotias amerikkalainen nuorukainen, jolla on suomalaiset juuret. Hän on tulossa Suomeen opiskelemaan, mutta on jo nyt varsinainen pianovirtuoosi.)

Vastaus

Vastattu

Helmet sivuilta löytyy Muusikon työkalupakki, joka kertoo kirjastojen lanattavat soittimet, sekä esiintymis- ja harjoittelutilat. Linkki Muusikon työkalupakkiin

Linkistä soittimet, soittohuoneet, studio- ja esiintymistilat löytyvät vinkit käytettävissä olevista soittimista ja tiloista. Linkki sivulle

Akustinen piano näyttäisi löytyvän Oodista, Sellosta (Espoo) ja Tikkurilasta. Esiintymistiloja on Entresessä (Espoo) Oodissa, Sellossa, Tikkurilassa ja Töölössä.

Mahdollisuutta yleisölle esiintymiseen kannattaa kysyä kustakin kirjastosta. Sähköpostit:  kirjasto.entresse@espoo.fi sekä sellonkirjasto@espoo.fi