Missä Helsingin kirjastossa on parhaat runovalikoimat?

Kysytty

Missä Helsingin kirjastossa on parhaat runovalikoimat?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Parhaat runovalikoimat Helsingissä on Pasilan, Rikhardinkadun ja Kallion kirjastoissa.

Pasilan kirjaston yhteydessä on myös Helmet-kirjavarasto, jossa on vanhempaa aineistoa. Varastosta voi tehdä löytäjä, jos on kiinnostunut vanhemmasta kirjallisuudesta. Kirjavarastossa on avoimet ovet keväällä 2016: 13.1. - 25.5. keskiviikkoisin klo 13-18.

http://www.helmet.fi/fi-FI