Otsikko
Missä ainakin 20v vanhassa lastenkirjassa on - sininen kissa sinisellä hiekkarannalla rakentamassa hiekkalinnaa (ennen kuin aurinko laskee?). Kissa lauloi…

Kysytty

Missä ainakin 20v vanhassa lastenkirjassa on
- sininen kissa sinisellä hiekkarannalla rakentamassa hiekkalinnaa (ennen kuin aurinko laskee?). Kissa lauloi laulua, jonka nuotit olivat kirjan lopussa
- keltainen mimosankukkakuningas, joka on vihainen kunnes kuninkaan keltaiset silmät vaihdetaan toisenvärisiin
- kilpa-ajaja, jonka pitää voittaa kisa, jotta saa violetteja seteleitä, joilla voi tapetoida seinät ja sen jälkeen kosia tyttöystäväänsä

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Voisiko kyseessä olla Kaarina Helakisan Ainakin miljoona sinistä kissaa vuodelta 1978? Nuotteja kirjasta ainakin löytyy, muista yksityiskohdista en uskalla sanoa, koska en ole lukenut koko kirjaa.