Minun 2 v hotolapsi sai käsiinsä mun 11v lapsen kirjan ja piirtäisi siihen yhdelle sivulle pari viiva, pitäiskö nyt ostaa uusi kirja kirjastolle sen tilalle…

Kysytty

Hei,
minun 2 v hotolapsi sai käsiinsä mun 11v lapsen kirjan ja piirtäisi siihen yhdelle sivulle pari viiva, pitäiskö nyt ostaa uusi kirja kirjastolle sen tilalle vai pitäiskö maksaa joku korvaus siitä kirjasta?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kannattaa viedä kirja siihen kirjastoon, josta olet sen lainannut, ja kysyä heiltä.