Otsikko
Löytyykö Suomesta jostain kirjastosta Fred Vargas'in teosta Wash this blood clean from my hand? Jostain syystä sitä ei ole kait suomennettu? Edelliset…

Kysytty

Hei. Löytyykö Suomesta jostain kirjastosta Fred Vargas'in teosta Wash this blood clean from my hand? Jostain syystä sitä ei ole kait suomennettu? Edelliset Adamsberg-sarjan osat löytyy ja sitten tämän viidennen osan jälkeen ilmestyneitä. Tai minä en ainakaan löytänyt..

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Wash this blood clean from my hand löytyy muutamasta yleisestä kirjastosta, ei tosin Hämeenlinnan kirjaston valikoimasta. Voimme tilata sen sinulle kaukolainaksi Hämeenlinnaan. Kaukolainan hinta on 6 euroa. Tätä englanninkielistä löytyisi myös pokkarina akateeminen.comin valikoimasta, hinta näyttää olevan 11.90. Ranskankielinen alkuteos on nimeltään Sous les vents de Neptune. Sitäkin löytyy suomalaisista kirjastoista, eli voimme tilata ranskankielisenkin sinulle kaukolainaksi, mikäli haluat.