Minulle on jäänyt hieman epäselväksi, että tuleeko Turun kaupunginkirjaston varausten saapumisesta jokin tieto itselle esim. sähköpostitse tai postitse, vai…

Kysytty

Minulle on jäänyt hieman epäselväksi, että tuleeko Turun kaupunginkirjaston varausten saapumisesta jokin tieto itselle esim. sähköpostitse tai postitse, vai näkyykö se koneelta katsoessa omissa varaustiedoista?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Varausten saapumisesta ilmoitetaan kirjeitse kotiin. Jos sinulla on käytössäsi kirjaston verkkopalvelu, näet lainasi ja varauksesi myös internetin kautta tai saat halutessasi ilmoituksen saapuneista varauksista sähköpostiisi.