Minulla soi päässä seuraavanlainen kertosäe (ehkä vähän Kari Tapio-mainen melodian kera, muttei hänen levytyksensä): "Jos voimme jatkaa yhteistä/ yhdessä…

Kysytty

Hei!

Minulla soi päässä seuraavanlainen kertosäe (ehkä vähän Kari Tapio-mainen melodian kera, muttei hänen levytyksensä): "Jos voimme jatkaa yhteistä/ yhdessä matkaa, nöyrin mielin sen kulkisin". Olisi mukava selvittää, kenen levyttämällä kappaleella on tuollainen vaikutus. Laulajista Jaska Mäkynen, Teuvo Oinas tai Hannu Palo voisivat olla lähellä oikeata.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Ikävä kyllä laulua ei ole tunnistettu. Se on lähetetty kirjastojen yhteiselle tietopalvelun sähköpostilistalle. Jos sitä kautta löytyy vastaus, lähetän tiedon sinulle. Tai, tuntisiko joku lukijoista tämän laulun?

1 ääntä
Asiasanat

Kommentit

Eino Grön / Sain tilaisuuden