Otsikko
Minulla piti olla kirjastoautoon varattuna toinenkin kirja viime perjantaille, mutta sitä ei ollut siellä. Sain ke aamuna sähköposti viestin missä luki…

Kysytty

Hei,

Minulla piti olla kirjastoautoon varattuna toinenkin kirja viime perjantaille, mutta sitä ei ollut siellä.
Sain ke aamuna sähköposti viestin missä luki varaamanne aineisto on noudettavissa seuraavalla (seuraava kerta oli pe 23.5) kahdella kerralla kirjasto autolta.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hei!

Otapa yhteyttä kirjastoautoon; eiköhän asia silla selviä.

Vantaan kaupunginkirjaston kirjastoauto
Lummetie 4
01300 Vantaa
auto.kirjasto@vantaa.fi

Osastonjohtaja Päivi Kuutti, puh. 043 825 0068

Sähköpostiosoitteet muotoa: etunimi.sukunimi(at)vantaa.fi