Minulla on Ruotsin kielen kurssi(kasetit) Hålligång myöhässä varmaan pari vuotta. Paljonkohan se sakko on? Kysyn osastakseni varata rahaa riittävästi…

Kysytty

Minulla on Ruotsin kielen kurssi(kasetit) Hålligång myöhässä varmaan pari vuotta.
Paljonkohan se sakko on?
Kysyn osastakseni varata rahaa riittävästi palauttaessani aineiston.
Olisinko kyennyt netistä itse tarkistamaan asian?
Kiitos.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Palauttamaton laina aiheuttaa lainausoikeuden menetyksen 28 vuorokauden kuluttua eräpäivästä.
Myöhästymismaksu on 0.10 €/vrk, kuitenkin enintään 6 € lainalta. Netistä voi tarkistaa Helsingin kaupunginkirjaston ja Pääkaupunkiseudun kaupunginkirjastojen noudattamat maksut, jotka on yhtenäistetty 1.1.2002 alkaen osoitteessa http://www.lib.hel.fi/virkku/maksut-lehdisto.htm
Asiakaskirjanpitoa ei voi tarkistaa netin kautta.