Otsikko
Minulla on pari kirjaa varattuna ja odotusaika on pitkä. Haluaisin poistaa pari varausta, mutta vaihtoehtona ei ole kuin poista kaikki varaukset. Saanko…

Kysytty

Hei!
Minulla on pari kirjaa varattuna ja odotusaika on pitkä.
Haluaisin poistaa pari varausta, mutta vaihtoehtona ei ole kuin poista kaikki varaukset.
Saanko mitenkään poistettua paria varausta järjestelmästä vai pitääkö tosiaan kaikki varaukset poistaa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Yksittäisen varauksen voi poistaa siten, että ruksaa poistettavan varauksen vasemmalla olevasta Poista-valikosta, ja sen jälkeen napsauttaa painiketta Tallenna muutokset. Sen jälkeen tulee vielä vahvistuskysymys, johon vastataan kyllä.