Minulla on paljon hyväkuntoisia englanninkielisiä lastenkirjoja ajalta kun asuimme Yhdysvalloissa (1990-l) ja poikani oli 6-11 -vuotias. Ottaako kukaan …

Kysytty

Minulla on paljon hyväkuntoisia englanninkielisiä lastenkirjoja ajalta kun asuimme Yhdysvalloissa (1990-l) ja poikani oli 6-11 -vuotias.
Ottaako kukaan (kirjasto, koulu tms) tällaisia vastaan?
Osa on lasten tietokirjoja tms, osa muita.
Sääli heittää pois...

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirjastot ottavat vastaan kirjalahjoituksia tarpeen mukaan. Joissakin kirjastoissa on myös kierrätyskärry, johon voi jättää pienehkön määrän kirjoja asiakkaiden poimittaviksi. Kannattaa käydä jossakin kirjastossa kysymässä suoraan heiltä. Kouluistakin kannattaa kysyä suoraan.