Minulla on opettajana käytössä luokkakohtainen kirjastokortti, joka järjestelmän mukaan on vanhenemassa. Voiko aikaa pidentää, koska olen jatkanut tänä vuonna…

Kysytty

Hei,
Minulla on opettajana käytössä luokkakohtainen kirjastokortti, joka järjestelmän mukaan on vanhenemassa. Voiko aikaa pidentää, koska olen jatkanut tänä vuonna saman luokan kanssa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Voit pidentää koululuokkasi kirjastokortin voimassaoloa asioimalla missä tahansa Helmet-kirjastossa ja esittämällä henkilötodistuksen. Samalla kirjastokortin tietoihin voidaan muuttaa oikea luokka-aste.

Koulujen, päiväkotien ym. kirjastokortit ovat voimassa aina vuoden kerrallaan. Vuoden välein kirjastossa tarkistetaan, ettei esim. kortin yhteyshenkilö ole muuttunut ja että muutkin rekisterissä olevat tiedot ovat ajan tasalla.