Minulla on kotona paljon lasten kirjoja prima kunnossa ja haluaisin lahjoitaa ne Lasten Sairaalan kirjastolle. Kun ei ole omaa autoa, voisiko joku tulla…

Kysytty

Minulla on kotona paljon lasten kirjoja prima kunnossa ja haluaisin lahjoitaa ne Lasten Sairaalan kirjastolle. Kun ei ole omaa autoa, voisiko joku tulla hakemaan ne, kun niitä on niin painava lasti.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Helsingin kaupunginkirjaston laitoskirjastosta kerrottiin että lasten sairaalan kirjasto toimii Helsingin kaupungin määrärahaleikkausten vuoksi tällä hetkellä sponsorirahoituksella. Valitettavasti kirjastotoiminnan jatkuvuudesta ei ole takeita, tällä hetkellä sponsorisopimus on voimassa kuluvan vuoden loppuun. Lasten sairaalan kirjastoa ei voi siis ottaa lahjoitustasi vastaan, koska säilytystila on rajallinen ja kirjaston lakkautusuhka on olemassa.
Niin halutessasi voitkin tarjota kirjakokoelmaasi suoraan lasten sairaalalle.