Minulla on kirjalainoja, joita haluaisin uusia vielä. Olen uusinut ne jo kolme kertaa internetissä enkä voi uusia niitä enää internetin kautta. Voinko uusia ne…

Kysytty

Hei

Minulla on kirjalainoja, joita haluaisin uusia vielä.

Olen uusinut ne jo kolme kertaa internetissä enkä voi uusia niitä enää internetin kautta.

Voinko uusia ne, jos palautan kirjastoon ja lainaan ne uudestaan.
Jos niissä ei ole varauksia?

Kiitos.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kyllä, toki näin voi tehdä. Kirjoja ei tässä tapauksessa kannata palauttaa palautusautomaattiin vaan suoraan henkilökunnalle. Pyydä henkilökuntaa lainaamaan ne takaisin sinulle palautuksen jälkeen. Lainaus onnistuu, mikäli kirjoissa ei ole varauksia.