Minulla on joitakin varauksia kirjoista. Nyt haluaisin poistaa yhden varauksen. Varauslistassani ei lue "poista merkityt varaukset" vaan siinä lukee poista…

Kysytty

Minulla on joitakin varauksia kirjoista. Nyt haluaisin poistaa yhden varauksen. Varauslistassani ei lue "poista merkityt varaukset" vaan siinä lukee poista KAIKKI varaukset. En uskalla tehdä sitä, koska pelkään, että kaikki häviävät. Olen joitakin uutuuskirjoja odottanut jo muutaman kuukauden ja jos varaukseni vahingossa poistuu niin joudun jonon viimeiseksi. Vastausta odottaen

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Helmet-verkkokirjaston ohjeissa neuvotaan näin:

"Jos haluat peruuttaa yhden tai useampia varauksia, merkitse rasti valitsemiesi varausten vasemmalla puolella oleviin Poista-ruutuihin ja napsauta painiketta Tallenna muutokset."

http://www.helmet.fi/search~S9*fin/k