Minulla on c-kasetti, josta on kotelo hukkunut ja joka on vuodelta 1982 ja nimeltään Joulutanssit. Siinä on joululauluja ja ainakin yksi esittäjistä on Jukka…

Kysytty

Minulla on c-kasetti, josta on kotelo hukkunut ja joka on vuodelta 1982 ja nimeltään Joulutanssit. Siinä on joululauluja ja ainakin yksi esittäjistä on Jukka Kuoppamäki. Miten voisin saada tietää, keitä muita esittäjiä kasetilla laulaa ja varsinkin kuka laulaa Rekipolska-kappaleen?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Joulutanssit-kasetilla esiintyvät Jukka Kuoppamäen lisäksi
Tuula, Jazz Vikings, Lasse Kuusela, Eugen Malmsten ja Esko Rahkonen, joka esittää mm. kappaleen Rekipolska.

Tiedot löytyvät nettisivulta, jonka osoite on
http://www.yle.fi/aanilevysto/firs2/nimike.php?Id=Joulutanssit .