Minulla on 1,80e maksettavaa. Milloin maksu tulee suorittaa,ettei mene perintään? Eräpäivä on ollut 21.11.2011 ja olen palauttanut kirjan 30.11.2011. Pitääkö…

Kysytty

Minulla on 1,80e maksettavaa. Milloin maksu tulee suorittaa,ettei mene perintään? Eräpäivä on ollut 21.11.2011 ja olen palauttanut kirjan 30.11.2011. Pitääkö maksu käydä maksamassa henkilökohtaisesti vai voiko sen hoitaa joku muu?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Noin pieni maksu ei mene perintään. Maksu odottaa kirjastokortillasi kunnes sinä tai joku muu puolestasi käy maksamassa sen jossain pääkaupunkiseudun kirjastossa.