Minua ja lapsia on vaivannut jo jonkin aikaa epäselvyys laulun sanoista. Epäselvää on vain yhden sanan verran, emmekä löydä sanoja mistään niin että voisimme…

Kysytty

Minua ja lapsia on vaivannut jo jonkin aikaa epäselvyys laulun sanoista. Epäselvää on vain yhden sanan verran, emmekä löydä sanoja mistään niin että voisimme tarkistaa asian! Kappale on Naurava monni, esittäjinä Uusi Fantasia feat. Freeman (levyltä Ipanapa, Napakympit).

Mikä sana kuuluu tähän viivan kohdalle?

"Pinnan alla _________ hoitaa kalan hommiaan"

Kiitos, jos voitte selvittää tämän :)

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

CD-levyn liitteessä ei ollut laulujen sanoja mukana ja verkostakaan niitä ei löytynyt. Yritin myös kuunnella tarkkaan ja minullekin jäi epäselväksi mitä tuossa kohdassa lauletaan.

Tietäisikö joku tämän kysymyksen lukijoista mitä tuossa lauletaan? Tiedon voi kirjoittaa kommenttina tämän vastauksen perään.

0 ääntä

Kommentit

Uteliaisuudesta kuuntelin tuon, ihan kuin tuossa olisi laulettu "...ja kuvaamalla...", mutta sekin tuntuisi oudolta kun ei siinä muuten mistään kuvaamisesta taideta puhua. Toivottavasti Freeman eksyisi tänne kertomaan, mitä hän siinä oikeasti laulaa :)