Miten menevät iskelmähitin sanat: Katri-Helena: "Kirje sulle kertoo kulta..."

Kysytty

Miten menevät iskelmähitin sanat: Katri-Helena:
"Kirje sulle kertoo kulta..."

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kappale on nimeltään Kirje sulle (alkuper. nimi Per Lucia, tekijät M. Fabrizio, R. Fogli ja V. Stampinato.) Laulun suomalaiset sanat löytyvät esimerkiksi nuottikokoelmalta Katri Helena: Parhaat. Fazer Musiikki, 1993 (F 07615-8) ja ne ovat Raul Reimanin käsialaa.