Haluan tietää mistä saa suomalaisen iskelmämusikin sanoja ja voiko niitä saada esim. paperille? Tarvitsen niitä koulua varten.

Kysytty

Haluan tietää mistä saa suomalaisen iskelmämusikin sanoja ja voiko niitä saada esim. paperille? Tarvitsen niitä koulua varten.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Useimmista kirjastoista löytyy nuotit sanoineen sisältävä Suuri toivelaulukirja-sarja, jossa on useita osia. Lisäksi voit hakea kappaleen nimen mukaan pääakaupunkiseudun Plussa-aineistotietokannasta (http://www.libplussa.fi/) haluamaasi kappaletta ja saat tietää mihin teokseen kyseinen kappale sisältyy.

Joidenkin artistien kotisivuilta saattaa löytyä myös laulujen sanoituksia.

Kopioida voi paikan päällä kirjastossa. Yhden kopiosivun hinta on yksi markka.