Etsin levyä tai kasettia, josta löytyisi: Et voi tehdä taloasi hiekalle, kestä ei se tulvien tullen. Se voi olla upea, mutta silti sortua ja saat rakentaa sen…

Kysytty

Hei!
Etsin levyä tai kasettia, josta löytyisi: Et voi tehdä taloasi hiekalle, kestä ei se tulvien tullen.
Se voi olla upea, mutta silti sortua ja saat rakentaa sen uudelleen.
On paras kalliolle rakentaa. Silloin varman perustuksen saa. On niin turvallista tuntea myrskyn keskellä rauhaa Jumalan.

kotipaikkani on Alavus, jota ei ollut valintalistassa

Vastaus

Vastattu

Kappaleen nimi on Sandilandi, ja se löytyy Eepos-kirjastoista CD-levyllä Lasten parhaat 1+2=32

https://eepos.finna.fi/Search/Results?lookfor=sandilandi&type=AllFields…