Otsikko
Minne on hävinnyt omilta HelMet verkkosivuilta kohta muistilista, johon olin tallentanut itselleni muistiin hyvinä luettavia kirjoja? Olisi kiva saada se…

Kysytty

Hei!

Minne on hävinnyt omilta HelMet verkkosivuilta kohta muistilista, johon olin tallentanut itselleni muistiin hyvinä luettavia kirjoja?

Olisi kiva saada se takaisin, jos mahdollista.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirjastojärjestelmäyksiköstä kerrotaan seuraavaa: ”Näyttää siltä, että HelMetin muistilistat ovat kateissa viimeöisen tietokantapäivityksen jälkeen. Ongelmaa selvitetään.”

Toivon mukaan muistilistat saataisiin jossakin vaiheessa takaisin, mutta tuon enempää en pysty asiasta sanomaan.