Otsikko
Minkälaisia kirjoja Ann Bryant kirjoittaa?

Kysytty

Minkälaisia kirjoja Ann Bryant kirjoittaa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Ann Bryantin Sisters club -sarjan kirjat ovat järjestyksessä: Ystävyydestä se alkoi, Poikia näköpiirissä, Häiritsevä huivi, Valheiden verkko, Kiikissä, Salaisuuksia, Koston paikka, Pulassa, Väärinkäsityksiä, Kieroilua, Kohtalokas päivä, Painostava ennustus. Ann Bryantilta on toistaiseksi suomennettu ainoastaan Sisters club -sarjaa. Englannin kielellä Bryantin tuotantoa löytyy paljon. Hän on kirjoittanut useita lastenkirjasarjoja, mm. Ballerina Dreams ja Families in a Step Chain -sarjat. Lisää tietoa Ann Bryantista ja hänen tuotannostaan löytyy englanninkieliseltä sivulta: http://www.annbryant.co.uk/

Nettisivujensa perusteella Ann Bryant on hyvin tuottelias lastenkirjailija. Hän kirjoittaa mm. helppolukuisia kirjoja pienemmille lapsille (itse hän on määritellyt iäksi 4-7 vuotta). Hieman vanhemmille lapsille ovat nuo jo edellä mainitut sarjat. Lastenkirjailijan työnsä lisäksi Ann Bryant on musiikin ammattilainen, ja häneltä onkin ilmestynyt paljon myös musiikin oppikirjoja eritoten juuri lapsille.

Ann Bryantista on kysytty usein aiemminkin. Näitä vastauksia voit hakea Kysy kirjastonhoitajalta -arkistosta kirjoittamalla Etsi arkistosta -hakukenttään: Bryant, Ann.