Otsikko
Minkälainen sauna on eduskunnassa ja presidentinlinnassa? Olen yrittänyt etsiä kuvia mutta en ole löytänyt kunnollisia kuvia joista saisi käsityksen…

Kysytty

Minkälainen sauna on eduskunnassa ja presidentinlinnassa? Olen yrittänyt etsiä kuvia mutta en ole löytänyt kunnollisia kuvia joista saisi käsityksen minkälaisia ne ovat.

Vastaus

Vastattu

Valitettavasti saunoista ei ole kuvia, sillä kummankaan talon pesutiloja ei saa kuvata.

Ainoa mahdollisuus on pyrkiä aina toisinaan pidettäville avointen ovien kierroksille.