Minä vuonna on esitetty ensimmäinen Kummeli-jakso, jossa esiintyy legendaarinen "Mikä täällä haisee? -MINÄ!"? Ja monessako jaksossa tuo oli?

Kysytty

Minä vuonna on esitetty ensimmäinen Kummeli-jakso, jossa esiintyy legendaarinen "Mikä täällä haisee? -MINÄ!"? Ja monessako jaksossa tuo oli?

Vastaus

Vastattu

"Mikä täällä haisee? - Minä!" on Kummeli-elokuvasta Kultakuume. Tuomas Marjamäen Kummeli : erittäin hyvin sanottu -kirjan TV-jaksojen sketsilistauksista en siitä löytänyt mainintaa.

Kummeli - Kultakuume - Täähän on BX:n tuulilasi - YouTube