Otsikko
Milloinkohan Stephanie Garberin kirja "Curse for true love" suomennetaan?

Kysytty

Milloinkohan Stephanie Garberin kirja "Curse for true love" suomennetaan?

Vastaus

Vastattu

Tähän saakka sarjan aiempien osien suomennokset ovat ilmestyneet englanninkielisen alkuteoksen julkaisua seuraavan vuoden syksynä. Tämä antaisi aihetta olettaa, että tänä vuonna ilmestynyt Curse for true love olisi saatavana suomenkielisenä käännöksenä syksyllä 2024. WSOY:n syksyn uutuudet julkistetaan loppukeväällä, joten varmaa tietoa voi joutua odottamaan siihen saakka.