Otsikko
Milloinka Metsolat- sarjan jaksot tulevat dvd-versiona lainattavaksi?

Kysytty

Milloinka Metsolat- sarjan jaksot tulevat dvd-versiona lainattavaksi?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

YLE Tallennemyynnistä meille vastattiin, että Metsolat-sarja ilmestyy kirjastotuotteena loppusyksystä 2008, mukana myös tekstitys kuulovammaisia varten. Kirjaston kinoryhmä ottaa asian varmasti käsittelyyn heti, kun tuote on saatavana kirjasto-oikeuksin.
Kaupallisena 8 levyn DVD-tallennesarjana Metsolat julkaistaan vuoden 2008 aikana. Ensimmäiset osat on julkaistu 28.2. ja 26.3. Seuraava 14.5. ja sitten loput 5 DVD:tä elo-marraskuun aikana.