Seuraavat VHS-kasetit ovat kadonneet kirjastosta - Tanglewoodin salaisuus, Sammy, Kutsumaton vieras - olisi upeaa saada ne lainattaviksi, ainakin www.via…

Kysytty

Seuraavat VHS-kasetit ovat kadonneet kirjastosta - Tanglewoodin salaisuus, Sammy, Kutsumaton vieras - olisi upeaa saada ne lainattaviksi, ainakin www.via-music.fi -sivuilla ne ovat ostettavissa. Klassikkoelokuvat Kätköpaikka ja Risti ja linkkuveitsi olisivat saatavilla DVD:näkin, mutta nekin ovat hävinneet/hajonneet eivätkä enää lainattavissa. Toivoisin kovasti näitä elokuvia takaisin kirjastoon!

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kyseiset VHS-kasetit on poistettu kokoelmasta. Niissä oli melko suuret lainausluvut, joten laatu oli ehkä kärsinyt tai ehkä ne olivat menneet epäkuntoon.

Kirjasto ei enää hanki VHS-kasetteja. Kaikki elokuvat hankitaan nykyään dvd:nä. Poistettu elokuva voidaan hankkia uudestaan kirjaston kokoelmaan vain dvd:nä.

Espoon kaupunginkirjastolle voi esittää hankintatoivomuksia tämän linkin kautta: https://www.webropol.com/P.aspx?id=162676&cid=25286451