Onko teillä lainattavissa Dvd- ja Blu-ray -levykkeitä, sekä 3D -elokuvia?

Kysytty

Onko teillä lainattavissa Dvd- ja Blu-ray -levykkeitä, sekä 3D -elokuvia?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Turun kaupunginkirjastossa ja Vaski-kirjastoissa on lainattavissa runsaasti DVD -sekä Blu-ray -levykkeitä. 3D-elokuvia on kokoelmissamme tällä hetkellä vain muutamia kappaleita. Pääset tutustumaan kotikoneelta kokoelmiimme verkkopalvelun kautta. Valitse laajassa haussa aineistolajiksi DVD tai Blu-ray. 3D-elokuvat löydät valitsemalla aineistolajiksi Blu-ray tai DVD ja kirjoittamalla lisäksi hakusanakenttään 3D.
Verkkopalveluun pääset osoitteesta https://www.vaskikirjastot.fi/web/arena/welcome