Otsikko
Milloin Nobel-kirjailija Jon Fossen ensimmäisen romaanisuomennoksen odotetaan tulevan kauppoihin ja kirjastoihin?

Kysytty

Milloin Nobel-kirjailija Jon Fossen ensimmäisen romaanisuomennoksen odotetaan tulevan kauppoihin ja kirjastoihin?

Vastaus

Vastattu

Fossen pääteoksiin julkaisuoikeudet hankkinut WSOY on ilmoittanut Morgon og kveld -romaanin suomennoksen ilmestyvän vuonna 2024. WSOY:n kevään uutuuksiin Fossea ei ole ennätetty saada mukaan, joten teoksen tarkempi julkaisuajankohta  – ja saatavuus kaupoista ja kirjastoista –  selvinnee viimeistään sitten, kun kustantamo tiedottaa syyskauden 2024 tulevista kirjoistaan.

WSOY julkaisee nobelisti Jon Fossen kirjoja suomeksi | WSOY (sttinfo.fi)

1 ääntä

Kommentit

Romaanin Morgon og kveld (2016) suomennoksen Aamu ja ilta (WSOY 2024) arvioitu ilmestymispäivä on 3.10.2024. Se on rekisteröity kymmeniin kirjastoihin, joten varauksia voi jo jättää.
https://www.finna.fi/Record/piki.5527437?sid=4560128379